Když je zima bílá

7. února 2012 v 8:15 |  Na horách
Teploměr nám už dobré dva týdny klesá ke dvacítkám a sněhu je málo na zimní dovádění.
Nás to ale nezastrašilo a vypravili jsme se zase do Krkonoš na chaloupku.

S batohem na zádech a lyžema přes rameno jsme stoupali nádherně bílou krajinou. Všude bílé závěje, stromy se skláněly pod obrovskými sněhovými čepicemi až k zemi a sníh křupal s každým krokem pod botama jak nejkrásnější zimní koncert.

Dušičky se nám chvěly blahem, že alespoň na víkend můžeme být součástí té úžasně bílé pohádky. Silný mráz nám obarvil tvářičky, že by Marfuša záviděla, ale nám ani tak silný nepřipadal. Užívali jsme si lyžovačku za chalupou a moře třpytivého sněhu, že se snám vůbec nechtělo domů.

Dnes do rána připadlo i u nás a hned od časného rána už těžká technika vyhrnovala.
A stále sněží a sněží. Jestlipak tu budeme mít takovou bílou pohádku, jako je na horách?

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lucie Lucie | Web | 7. února 2012 v 12:22 | Reagovat

To musel být Oli skvělý víkend, závidím :-) U nás jsou také hrozné mrazy a sněhu málo, a tak se nám do té zimy ven ani nechtělo... Zůstali jsme doma a jen tak lenošili a odpočívali :-) Na dnešek u nás také napadlo spoustu sněhu a pořád padá a padá... ;-)

2 Ema Ema | Web | 7. února 2012 v 13:53 | Reagovat

Konečně máme sníh i u nás. :-) Ale zapadala nám ledová plocha na louce. :-(  :-) Třetí snímek od spodu je úúúžasný! :-)

3 Blanka Blanka | Web | 7. února 2012 v 23:07 | Reagovat

Ty víkendy na horách musí být krásné.Určitě si tam zimu užijete daleko líp,než ve městech.To bych si taky dala líbit.Věřím,že tam by ze mně byla milovnice zimy :-D

4 Oli Oli | 8. února 2012 v 7:44 | Reagovat

[1]: Lucko, já zimu miluji. Jakmile je pohádkově bílá, dušička se mi rozplývá blahem. A když si k tomu můžu i zalyžovat, to jsem vůbec v sedmém nebi.  Jen uklouzané a břečkovaté silnice nemám ráda, to se bojím za volant.

[2]: Nám taky zapadla bruslařská louka. Tak pojedem na klůzo k našim, tam to určitě bude vyhrnutý. :-D

[3]: Zimy ve městech jsou ošklivé, to je pravda. To se nedá srovnat ani s vesnicí a s horama už vůbec ne. Tam by se ti rozhodně líbilo. :-)

5 Ema Ema | Web | 8. února 2012 v 15:35 | Reagovat

[4]: Také už mám ledovou plochu vyhrnutou. Dneska se tam vynasnažili nějací maníci. ;-)  :D  :D

6 Hanka Hanka | Web | 8. února 2012 v 22:29 | Reagovat

Bílá zima je krásná, zvlášť na horách. :-) Snímky máš pěkné, Oli, a první vede! :-)

7 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 8. února 2012 v 22:52 | Reagovat

Nádhera až na to stoupání s lyžema a batohem. Parádní fotečky. :-)

8 Natty Natty | Web | 9. února 2012 v 6:55 | Reagovat

Oli, chaloupka v horách je úžasná a sportování ještě lepší ;-)I my už zase máme sníh a běžkujeme - pěkný den :-)

9 Janka Janka | Web | 9. února 2012 v 22:38 | Reagovat

Tak u nás není stále po sněhu ani památky. Když vidím ty krásné zasněžené kopce a lyžovačku, tak jen tiše závidím. Letos si musím nechat zajít chuť... :-(  :-)

10 Oli Oli | 10. února 2012 v 8:15 | Reagovat

[6]: Hani, když je bíle zasněženo, tak mi stoupne nálada.

[7]: Maruš, mi už jsme si na výstup zvykli. :-D

[8]: Tak hezký běžkování a pobyt na mrazivém vzdoušku přeji.

[9]: Taky bych bez sněhu plakala, ale určitě bych si nenechala zajít chuť a někam bych za tím sněhem vyrazila.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.